Ne Diyorduk Abi ?: Kedi İstilası

2 Ağustos 2008 Cumartesi

Kedi İstilası

Mahallemizin arsız ve hayasız kedileri hakkında ne zamandır bir yazı tüttürmeyi düşünüyordum . Arsız ve hayasız diyorum çünki mahalleyi yavaş yavaş tekellerine almaya başladılar bu kediler. Adım başı kendilerine zula yerler edinmiş bu kediler yolda yürürken birden karşınızda belirebilir ve kısa süreli bir kesişme yaşayabilirsiniz.. Zira geçenlerde başımdan geçen bir olaydan sonra iyice tırsmaya başladım bu kedilerden. Kedi topluluğu arasında hemen kendini belli edebilecek yapıda olan iri yarı siyah bir kedi var. Yürüyüşü bile diğer kedilerden farklı ve yanılmıyorsam çetenin lideri konumundaki bir kedi bu. Konunun özüne dönecek olursak yine bir pazar günü öğlen saatlerinde işe gitmek üzere evden çıkıp mahallenin sokaklarından otobüs durağına doğru efil efil yürürken bu kedi ile karşılaştım. Aramızdaki mesafe yaklaşık 50 mt. gibi birşeydi ve biz bu mesafeden kesişmeye başlamıştık bile. Üzerime doğru yaklaşırken - Ulan dedim içimden şu şerefsize postayi koyimde mahallenin sahipsiz olmadığını anlasın..
Aramızdaki mesafe iyice daralmışken sağ ayamı şiddetli bir şekilde kaldırıp yere vurarak pişst nidası altında kediye elektro şok etkisi yaratmaya çalışmamla kedinin keskin bakışlarını dahada keskinleştirip hiddetli bir şekilde üzerime mırlaması bir oldu. Hayatımda bugüne kadar hangi kediye bu taktiği uyguladıysam her seferinde başarılı olmuştum fakat bu sefer kedi daha baskın çıktı ve gidere giderle karşılık verdi. Elektro şok etkisi ters tepti anlıyacağınız... Hemen soğuk kanlı bir vaziyete bürünerek olay mahalinden hızla uzaklaşmayı tercih ettim. Daha sonraları ise evden çıkarken ve girerken kediyi gözlemeye başladım zira aramız bozulmuştu ve postayı yiyen bendim.. İleriki günlerde herhangi bir balıkçıdan almayı planladığım bir levrekle barış yapmak istiyorum bu kedi ile. Her geçen günde artan nüfuslarıyla iyice güçlenmeye başladılar. Hatta evimizin önünden hiç ayrılmayan iki tane kedimiz bile oldu artık. Babamında sponsorluğuyla midelerini doyuran bu kediler arsızlığı öyle abarttılarki evin bahçesine girerek ayakkabımın üzerinde uyumaya bile başladılar. Öyleki sabah ayakkabımı giymek istediğim sırada rahatlarını hiç bozmamalarıda iyice zıvanadan çıkarıyor beni. Neyseki bunlar diğer siyah kedi gibi piskopatlaşmamışlar ve rahatça postamı koyabiliyorum.. Yani işin özeti mahalle adına durum hiçte iç açıcı değil ve biranevvel mahallenin ileri gelenleri biraraya gelip bu sorunu çözmeliler..
Yoksa bunlar ileride haraç kesmeyede başlıyacaklar evleri..

Gecenin bu saatinde P.M 04:16 yazılabilecek en güzel şey buydu sanırım.

Uzunca bir süre haber alamazsanız bu sayfalardan bilinki kedilerle aramızdaki husumet büyümüştür...

5 yorum:

az-ya dedi ki...

la beni de 0:43'de ancak böyle bir yazı güldürüp masadan yuvarlata bilridi =)
koptum resmen..
acil köpek takviyesi lazım mahalleye =)

Nikolof dedi ki...

Olm köpekler mahalleye giremiyor bile. Önceden bir iki köpek görürdüm onlarıda harcadılar heralde..

Durum vahim anlıyacağın :)

Pein dedi ki...

vay bee )

Volkan Sabuncu dedi ki...

o kediyi ben de gördüm... yüzünde derin bir faça izi vardı. :)) bildiğin şerafettin amk.

underground dedi ki...

Maraqlı bir yazı. Garfieldi xatırladım bir an=)